Wednesday, May 26, 2010

Hero-Legless Cat

me and afiq masih lagi bersedih..6 babies dan Modjo pergi cepat sangat.ada gambar gambarnya tapi sebab komputer masih rosak tak dapat nak upload kat sini.semua sebab flu jadi bagi sesiapa yang kucing dia kena flu jaga baik baik okay.

sampai sekarang kami rasa salah kami sebab tak jaga depa dengan baik.terima kasih buat thalhah dan papa meow dari blog kucing kucing terbiar sebab tolong tanam Modjo kat tempat depa.tengah tunggu masa yang sesuai untuk lawat baby dan mummy yang dihantar harituh..dan nak jumpa Aman dan Peace!

hati tak sanggup rasanya nak tengok gambar gambar baby kat dalam camera dan posting yang lama.paling tersentuh bila afiq kata "bila pergi dapur rasa sunyi je tak ada sekor yang paling bising".he is referring to Modjo yang pantang kita pi dapur dia yang paling bising sebab makanan dia special lain dari yang lain.kena masak dulu.jadi dia tau tiap kali pi dapur mungkin masak untuk dia..dan dah makin sunyi sebab tak ada suara suara baby yang banyak mintak susu.yang tinggal hanya dua ekor baby(anak Eva's) yang sekarang makin gemuk dan aktif.tiap tiap hari risaukan mereka sebab hanya dua yang tinggal.

ini ada 1 benda menarik nak share dengan semua.ini Hero..dia ada 2 kaki sahaja.kisah nya di SINI .sedih sangat baca sampai menitik air mata.sama la macam masa mula mula aku jumpa Magic yang tak ada 1 paw.


note : kepada yang beli binatang peliharaan mahal mahal tuh..1k hang beli le kasi makan banyak kucing kucing terbiar.dan aku cukup benci pet shop yang jual binatang sebab boleh tengok depa tak jaga binatang tuh dengan baik sebenarnya!

7 comments:

  1. betulll... banyak petshop tak jaga kucin dengan baik... tak skwe... bencik...siap bertaik mata... lemah lagik...sedih kalo ingat...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. betul!

    baru tadi g pet shop, terpandang org kdai tu pukul anjing, SIALAN betul lah!!

    ReplyDelete
  3. Salam... mula2 memanglah rasa sunyi dengan kehilangan anak2 bulu tersayang... tak apalah... mungkin itu terbaik yang ditentukan oleh Nya...

    * Mungkin kalau dah banyak sangat Sha & Afiq tak terjaga... so semua tu ada hikmahnya...

    ** Jangan sedih2 ok... yang masih ada itu pasti akan menghiburkan hati dan nanti akan ada lagi...

    Take care

    ReplyDelete
  4. salam singgah...thx sbb prihatin dgn Hero...Ahad ni saya nak pi rumah papameow

    http://kakimotong.blogspot.com/2010/05/pengumuman-penting-buat-blogger-jom.html

    jomla skali...link di atas tolong sebarkan pada sumer orang yer

    ReplyDelete
  5. byk dugaan shaf kan, kuatkan semangat ok

    ada award utk shaf ;)

    http://meowwmania.blogspot.com/2010/05/life-is-good-award.html

    ReplyDelete
  6. tgh bersedih ni.... kehilangan anak bulu tersayang... ader tak tau mana nak cari anak kucing yang murah2

    ReplyDelete