Wednesday, April 21, 2010

Kisah Manusia Yang Main Cakap Tak Tanya Dulu!

heish kamera daddynya bawak pergi kerja la pulakkan.tension betul baru nak ambik gambar "budak budak" ni main.especially yang aku gelihati tengok sekarang ni si magic dengan ming ming.paling kesian gary sebab semua suka kacau ekor dia.paling best time dia tidur.kesian dia.

bila tengok magic berlari main lompat lompat segala aku lupa yang kakinya ada 3.baru baru ni aku bersembang kat status seorang kawan kat facebook.mula ceritanya pasal adoption fest kat subang parade tak silap aku yang kenakan bayaran agak mahal untuk adopt cat and dog walaupun cat and dog yang depa up for adoption tak seberapa.dalam bahasa kasarnya tak comel.hehe.

nak buat camnakan kebanyakan yang kat adoption centre ni kucing dan anjing buangan orang.malang nasib depa.kalau kita biasa pergi ke adoption centre akan tau pasal ni.plus kalau depa buat kat shopping mall ke atau mana mana tempat terbuka depa terpaksa la letak harga tinggi sikit sebab nak dapatkan duit untuk adoption center depa kan as tulah masanya depa nak cari derma habis habisan.kalau kat adoption centre yang ala ala persian bulu cantik ni pun memang depa akan cas mahal gak.which aku rasa baik depa buat kat adoption center sahaja acara ni and hebah kan besar besaran.

dalam duk sembang pasal hal ni ada sorang mamat ni tanya la pasal berapa kalau nak adopt.sorry la beb kalau baca ni sebab aku baru ada masa nak taip pasal ni.nasib baik dia dah mintak maaf kan.so aku cerita la pasal magic "my 3 legged baby" yang aku adopt kat paws pakai budi bicara aku hanya tukarkan magic dengan cat food.bila dia baca yang magic hanya ada 3 kaki apa yang dia taip seterusnya buat aku piss off sangat sangat!

ada ke patut dia kata kenapa tak mati kan je kucing tuh.ibarat aku ni menyeksa magic sebab dia hanya ada 3 kaki jadi terseksa la dia hidup dia kat dunia ni.aku terus panas dan terangkan kat dia yang magic is very very healthy and running.and pls take note ya everybody!!!kalau kita adopt kucing dari adoption centre depa takkan lepaskan kucing tuh kat kita sebab kita bayarkan kalau depa tak healthy!

heish ada jugak manusia camni yang tak tanya betul betul dulu terus main cakap.salah orang pulak tuh dia nak cakap camtuh.apa pun aku dah maaf kan dia lama dah.

2 comments:

  1. sesukati dia yer ckp mcm tu
    abihtu klu kaki 3 maknanya xhealthy ka???
    duh....

    ReplyDelete
  2. Salam... siapakah gerangan mamat tu!?!

    Sakit je hati dengar komen dia yang cam takde akal!

    * suruh dia datang tengok sendiri camna sehat dan cerianya si magic!

    ** takpun suruh dia tengok xing yun kak e yang berlari dengan 3 kaki sebab kaki satu tu dah cacat! - gerammmmmmm

    ReplyDelete