Friday, September 16, 2011

Cicik Kembali!

this is actually a miracle to us sebab arwah Gary pernah buat benda yang sama...tapi dia balik sakit sakit teruk kemudian pergi.Gary hilang dalam seminggu lepas tuh dia balik luka luka gaduh tak lama lepas tuh dia sakit teruk dan pergi.kami siap bawak Gary pi klinik tapi tak berhasil jugak.Gary dan Cicik memang kucing yang paling tua dalam rumah.

Cicik dah lama hilang masa sebelum kami balik raya lagi.jadi potensi untuk dapat kan dia balik macam dah tipis sebab tak lama lepas kami balik tuh Bam Bam hilang dalam 3hari lepas tuh jumpa dalam longkang dengan luka teruk.

kira semalam memang miracle setelah sekian lama dia boleh balik rumah !sihat walafiat kecuali selesema dia je yang dari dulu sampai sekarang tak baik baik.hehe.im so proud of u Cicik.balik je dia kemain lapar lepas tuh tidur.

cicik old pic 
jadi sekarang lengkap la balik semua dah ada.tapi kena buat rutin sikit la tiap malam sebab Bam Bam tengah sakit.kami sapu luka dia monitor dengan gamat je.lepas tuh Nyot lak kena kurap teruk kat ekor ..while Cicik and Mok lak kena selesema.moga semua cepat sembuh!

2 comments:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete